Sociedade - 10 Novembro 2004
Non é que os Ancares se convertira da noita a mañan nun lugar de peregrinación da 'yet set' madrileña, pero pouco lle vai faltar. Cóntannos que as koplowitz´s están mercando aldeas abandonadas e fincas deixadas a monte para facer deste Parque Natural unha pequena reserva de caza privada.
Sociedade - 10 Novembro 2004
Ou así o cré un dos líderes palestinos máis importantes do Estado, que, precisamente, vive en Galicia e é presidente dunha recoñecida fundación.
Sociedade - 04 Novembro 2004
Andan os boys de Nunca Máis estes días por Madrid pedindo o que é de xustiza que Galicia reciba despois do 'Prestige'. Primero, porque llelo prometeron e segundo, para evitar que volva acontecer algo así.
Sociedade - 03 Novembro 2004
Unha interesante reflexión dos colegas de www.vigoempresa.com
Sociedade - 30 Outubro 2004
As tres forzas políticas non se poñen de acordo a hora de alcanzar un gran pacto contra os incendios en Galicia. Xa houbo contactos entre o conselleiro de Medio Ambiente e os responsables desta área de BNG y PSdeG e houbo boas palabras, mellores xestos e intención de enmendar a situación.
Sociedade - 06 Marzo 2002
La pertinaz lluvia que azota habitualmente a la comarca de Compostela está provocando unos efectos psicológicos devastadores en los alcaldes de la zona, que necesitan la luz del sol. Ese ansia ha llevado a los regidores de los municipios del área de influencia de la capital de Galicia, todos ellos muy populares, a crear un puente aéreo Lavacolla-La Habana. En las tierras de Fidel Castro encuentran no sólo sol, sino también mucho calor, color y amoooor.
Sociedade - 20 Febreiro 2002
Xaime Pita, conselleiro de Presidencia y azote de infieles opositores en la Cámara gallega, está dispuesto a dejarse la piel en su noviazgo con Olga Ríos y llevarla al altar. El amor por la peletera coruñesa ha suavizado sus formas en los debates y ahora usa un guante de terciopelo en los debates con nacionalistas y socialistas. Además,ya conoce la advertencia hecha por Manuel Fraga durante la campaña electoral de que las parejas de hecho son la "destrucción de la sociedad". Él, viudo; ella, también. Por tanto, la unión ya puede ser bendecida por monseñor Gea Escolano.